sobota, 25 kwietnia 2015



To mój pierwszy wpis wprowadzający do reszty postów które mam zamiar tu wstawiać.

Zacznijmy od początku czyli od najważniejszego pytania:
O czym mam zamiar tu pisać?
O wszystkim. O życiu i typowych problemach z którymi być może się borykacie i poszukujecie w internecie wszelkiego wsparcia i wskazówek jak sobię z tym poradzić. O chęci przezwyciężania swoich słabości i barier. O zmianach na lepsze i gorsze.

Tak jak większość ludzi w życiu nie spotkało mnie nic nadzwyczajnego, tylko nuda i monotonia jaką niesię ze sobą codzienność.Typowe życie typowego człowieka. Co ja więc tu robię?! Ludzie przecież chcą sensacji, przygód a nie wypocin jakiejś nudziary, czyż nie? Cóż, to prawda. Zastanówmy się tylko dlaczego tak chętnie sięgamy po jakieś sensacje, niezwykłe wydarzenia i generalnie wszystko wychodzące poza normę. Otóż wiele ludzi na siłę poszukuję ucieczki od nudy, szarej rzeczywistości ,którą przecież mają na codzień. Wolą zatem zamknąć się w ciekawym świecie gier komputerowych, książek czy blogów. Tylko czy nie lepiej zacząć żyć własnym życiem zamiast bohatera książki? Oczywiście nie mówię, że czytanie jest złe, sama z resztą to robię ale pomyślcie, czy nie lepiej było by wyjść z inicjatywą by zmienić tą nudę i szarość w coś pięknego i ciekawego zamiast siedzieć cicho w domu i starać się nie myśleć jak nam źle na tym świecie.

Zastanówcie się i nie zapomnijcie o komentarzach, tak jak wspomniałam jest to mój pierwszy post i chcę poznać wrażenia ;).
P.S. Wiem, że ortografia u mnie leży dlatego też możecie sobię darować poprawiabie mnie.




3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy pomysł. Faktycznie, trzeba czasem wyjść naprzeciw tej całej monotonii, wejrzeć w głąb tego co złe i to zmienić. Widzę, iż masz głowę pełną pomysłów, dlatego z niecierpliwością czekam na Twoje posty ;)
    Życzę dużo weny i wytrwałości w blogosferze ;D
    Pozdrawiam Berry ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki. ;) Dopiero zaczynam dlatego jestem bardzo wdzięczna za wsparcie

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy zamowyli Panstwo moje zamowiene?

    OdpowiedzUsuń